onsdag den 1. august 2012

New in; Skønne perlebesatte sandaler


Jeg har blogget om disse smukke perlebesatte sandaler før, men det er først nu de er blevet klikket hjem. De er fra Apepazza og er købt hos spartoo.dk, hvor der pt. er udsalg, og da jeg så at de var sat ned til 736 kr, var der ikke langt fra tanke til handling. De er ENDNU smukkere irl end billederne jeg havde set hos spartoo, så jeg blev positivt overrasket. Kan godt lide de ikke er helt flade, de har en lille kilehæl på 4 cm og er anvendelige til det hele. Glæder mig til at få dem i brug. Når turen går til Tyrkiet igen snart, skal de helt sikkert med i kufferten! :-)



Sponsoreret indlæg

1 kommentar:

  1. Meget smukke og sikkert helt perfekte :) Kunne jeg godt gøre plads til herhjemme!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...