onsdag den 15. august 2012

Postkort fra Tyrkiet



I morgen slutter min ferie og jeg vender tilbage til dk. I skrivende stund ligger jeg og suger de sidste d-vitaminer til kroppen ved poolen med musik i ørerne. Har lige indtaget dagens 3. Måltid, all inclusive er nu skønt :-) glæder mig helt åndssvagt til at komme hjem til min egen seng, selv om jeg godt kunne bruge en uge mere, den her uge er gået vanvittig hurtigt, men sådan er det jo, når man nyder livet :-)

3 km med taxa koster kun 10-11 lira, omkring 35 DKK. Det kunne man godt vende sig til :-D

8 kommentarer:

  1. Mmm...hvor lækkert. Misundelig :)

    SvarSlet
  2. Kunne sagtens lige bruge en uge sydpå - ville være skønt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe ja, jeg kunne også snildt bruge en uge mere. den danske sommer er lidt trist ;-)

      Slet
  3. Julie jeg rejser til Tyrkiet på fredag. Er det billigt dernede? Vi skal til Bodrum og det er over 10 år siden jeg sidst har været i Tyrkiet. SÅ har du nogle fik, ang. mad og shoppe ting som man skal kigge efter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er rigtig billigt dernede. Særligt lædervarer og smykker er billige dernede, og de er nemme at presse i pris. Dog er Tyrkiet spækket med kopivarer, så pas på du ikke kommer til at brænde fingrene :-) Men trods det, så er Tyrkiet skønt og det er billigt at spise og gå i byen dernede. De er rigtig gode til at lave supper, det fik jeg tit som natmad efter en bytur :-) God tur.

      Slet
  4. Så lækre billeder ! :D
    www.fashion2ways.blogspot.dk - kig forbi vi har en lækker give away kørende

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...