lørdag den 4. august 2012

Tendenser: Peplum



Jeg eeeeelsker peplum tendensen. Kjoler, toppe, nederdele, blazere. love it all! Så elegant, klassisk og mega feminint. Jeg kan godt føle at jeg mister en smule af min identitet (tosset, I know), hvis jeg bare hopper i et par jeans og en tee, det er for casualt og almindeligt, men et par jeans og en peplum top, så er det næsten ligesom at være iført en kjole. H&M toppen står højt på min ønskeseddel, den vil være fantastisk til både skinny jeans og stramme nederdele, og John Zack kjolen fik jeg med posten i går. Den ryger med i kufferten til Tyrkiet, og så krydser jeg fingre for at jeg husker at tage outfit billeder, den sidder som en drøm og har en vanvittig flatterende pasform :-D haha. Den sorte blondetop fra Topshop er jeg også utrolig forelsket i, men den er desværre udsolgt i min størrelse i skrivende stund. Øvøv. Men en ting er sikkert; Der skal tilføjes en hel masse Peplum til min garderobe denne sæson. Haps haps haps

6 kommentarer:

  1. Ville ønske jeg kunne gå i sådan nogle blusser :)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig også en fin tendens - som helt sikkert burde afprøves :)
    Jeg kan især godt lide den nederste koral farvede nederdel, den er virkelig flot

    Glæder mig til at se din nye kjole i aktion :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut, det er absolut klædeligt. Den koralfarvede nederdel er også bare så fin :-)

      Slet
  3. Det er bare så pænt, men denne vinter kommer jeg vist til at sidde over, det klæder ikke just en gravid vom ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, nej snittet er nok ikke lige det bedste til en gravid mave, til gengæld er der så meget andet der glæder en fin gravid mave :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...