fredag den 3. august 2012

Tyrkiet part 5

Nu står den snart på Tyrkiet igen og jeg GLÆDER mig. Jeg åd tre gange så meget som en fuldvoksen mand og drak mere end en svensker på ferie i Danmark. haha ;-) Med all inclusive, hvor der er mad 5 gange om dagen og fri bar er det svært at beherske sig. Denne gang er det dog min plan at undgå dessertbordet, det meste af det var noget mærkværdigt noget, men det skulle altså smages alt sammen - altså lige med undtagelse af det der så alt for klamt og udefinerbart ud. Må prøve at tage flere billeder af maden næste gang, specielt desserten for den er altså noget speciel! Klatterne der ligner is på mad billedet smagte lidt i stil med guf og var lunkent, meget mærkeligt. Anyway, hvis kalorierne ikke er det værd, er der jo ingen grund til at indtage dem. haha. Hver dag havde de desuden flere fine udskårne meloner stående som pynt ved både mad og dessertbordet, fik dog kun taget et billede af vandmelonen skåret som en rose, men der var nye hver eneste dag. Så fine :-)

Der er trådløst internet dernede, dog kun oppe ved baren og i receptionen, så jeg håber at jeg får tid til at poste nogle indlæg i løbet af dagene. Vi skal bo på nabo hotellet denne gang, men måltiderne osv. foregår på samme hotel som vi var på sidst :-) Vi boede på et hotelværelse sidst og nabohotellet som vi skal bo på denne gang er små 2 værelseslejligheder med køkken osv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...