fredag den 28. september 2012

ASH


ASH laver virkelig nogle fantastiske sko,og jeg har forelsket mig i en del af deres støvler og støvletter. Mine 4 favoritter ses oven for, når det kommer til støvler er jeg af en eller anden grund mest til sort, den farve passer til det hele og så er jo en klassisk farve der aldrig går af mode :-) Men mørk aubergine og bordeaux som nogle af vinterens farver i år bl.a. byder på og flere af ASH's sko også er lavet i, er nu altså også virkelig fine.


// I samarbejde med spartoo.dk //

4 kommentarer:

  1. Den aller nederste støvlet med nitter er virkelig flot! Ville elske at have dem i samlingen og ja, ASH laver virkelig nogle smukke sko

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare virkelig lækker. Jeg had godt have alle 4 par i samlingen. hihi :-D

      Slet
  2. Hvor er det nogle fine par. Jeg kunne godt bruge det tredje par til byturene, når stilletter er lidt for kolde ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. de er også bare virkelig lækre :-D og ja, det er jo allerede ved at være rigtig vintervejr med faldende temperatur og konstant regn.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...