søndag den 2. september 2012

Ballerinaer


Mit ultimative favorit fodtøj er ballerinaer. Jeg bruger dem faktisk det meste af året, pånær når der er sne og frostgrader så udskiftes de til fordel for ankelstøvler eller gummistøvler, men de følger mig troligt langt ind i efteråret. Min samling tæller også 15+ par, og jeg har nogle stykker der venter på at blive taget i brug, men der er altid plads til flere.

Nogle gode bud på nogle jeg gerne vil have tilføjet samlingen, kunne være de fine med sølvglimmer fra Le Temps des Cerises til 585 kr, de multifarvede glimmer ballerinaer fra Betty London til 585 kr, et par klassiske med en lille sløjfe fra JB studio til 616 kr eller nogle med fine sten der pryder snuden fx fra Pretty Ballerinas til 1941 kr.


i samarbejde med spartoo.dk

2 kommentarer:

  1. Dem med stenene på snuden er faktisk ret fine! Det er jo også så dejligt at have dem på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem er jeg også ret vild med og ballerinaer er nemlig utrolig behagelige at have på :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...