tirsdag den 4. september 2012

Confidence is not for sale



Vila har startet denne fantastiske kampagne kaldet "Confidence is not for sale", der handler om at have selvtillid og at turde at tro på sig selv, og har i sammen ombæring flettet ovenstående video sammen, med skønne modeller der falder på halen foran 100-vis af mennesker, men trods det stædigt rejser sig op og fortsætter. Dét er virkelig hvad man kan kalde selvtillid :-)

Ideen
Kunden er omdrejningspunktet for VILAs Confidence-kampagne: den unge, modebevidste kvinde, der ikke er bange for at vise sin femininitet og sensualitet, men som samtidig er bevidst om, at når man falder på catwalken, så er det bare at samle sine stiletter op igen og fortsætte.

For holdet bag VILA giver det perfekt mening at have selvtillid som omdrejningspunkt for kampagnen. VILAs designer, Lene Viuff, forklarer her, hvorfor Confidence-kampagnen passer så godt til brandet:

Confidence beskriver den selvsikkerhed, som vi hos VILA gerne vil give til vores unge kvinder, når de vælger enten komplette looks eller individuelle styles fra vores kollektion. Den følelse, man får, når man har et sæt på, som bare føles som en naturlig forlængelse af ens stil. Når vi i VILAs designteam arbejder med vores kollektioner, lægger vi stor vægt på at skabe trend-historier, materialer, farver og detaljer, der er feminine, sensuelle og selvfølgelig i tråd med de trends, vi ser på fashion-scenen.  Kollektionen skal give vores kunder selvtillid, når de står i prøverummet.


I samarbejde med Vila

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...