onsdag den 12. september 2012

En lille stropløs sag


Jeg har været på jagt efter en enkelt, men pæn stropløs kjole i noget tid, mine krav var at den sad til over brystet, havde en længde til omkring midt på låret og at den var i et materiale der er velegnet til både hverdag og fest, så den er nem at dresse op og ned efter lejligheden. Så jeg var rigtig glad da jeg faldt over denne fine kjole på ASOS og så endda sat ned med 50%. Jeg har indtil videre kun hapset den blå, blå er en af mine favorit farver til kjoler, og hvis den er lige så fantastisk som jeg forventer, ender jeg nok også med at købe den hvide eller sorte eller begge :-D

Elsker kjoler, hvor de rigtige accessories kan gøre den til en pæn hverdagskjole eller en lækker kjole til en bytur. Til hverdag ville jeg bruge et par nylonstrømper og en cardigan til, og til en tur i byen er alt man behøver et par hæle, smykker og en clutch og en lækker blazer over armen til når det bliver køligt. og så vil det også være en helt igennem perfekt sommerkjole, håber jeg snart skal ud og rejse igen ;-D

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin :-)
    Jeg er også rigtig glad for blå kjoler til fest... både marine, cobolt og dueblå...
    Næsten ligeså klassisk som LBD, men med lidt mere spræl ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kjoler! :)
    Tjek min blog: eaeleonora.blogspot.dk
    Knus

    SvarSlet
  3. Rigtig fine kjoler! :)
    Tjek min blog: eaeleonora.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det en flot kjole !! Og vildt fed blog, elker titlen!!
    Knus Sille
    Fra fotobloggen : silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...