tirsdag den 11. september 2012

Kender I Zalando.dk?



Kender I Zalando.dk? Zalando har eksisteret i udlandet siden 2008, men er først lige kommet til DK i juli 2012. Jeg har holdt meget øje med siden, da de tit har haft ting der ikke var til at opdrive i andre netshops eller i fysiske butikker, så jeg var rigtig glad da jeg fandt ud af at de endelig var kommet til Danmark. Der er mere end 100.000 produkter i shoppen og over 1500 forskellige brands. De har ydermere både gratis forsendelse OG gratis returfragt, uden noget krav om mindstekøb, 30 dages lang returfrist og hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev får man endda tilsendt en 50 kr's rabatkode, whats not to like? Det er virkelig nogle fordele en rigtig netshopper, som jeg selv, sætter pris på :-D

De har et stort udvalg af danske mærker såvel som udenlandske, jeg er særligt begejstret for deres store udvalg af britiske mærker, som jeg igennem tiden har stiftet bekendtskab med på mine mange shoppingturer til London.

Ovenfor ses et par af mine favoritkjoler, men jeg kunne have valgt mange mange flere. De har også et stort udvalg af sko, kosmetik, accessories og ting til boligen foruden tøj til både mænd, kvinder og børn.

//Sponsoreret indlæg//

4 kommentarer:

  1. Jeg har godt hørt om siden, men har ikke handlet der endnu. Men det skal nu nok komme, for de har virkelig mange lækre mærker synes jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, de har et dejlig stort udvalg og gode fordele, så det skal nok blive en ny favorit shop :-D

      Slet
  2. Jeg har aldrig hørt om den side, men hey det lyder da helt sikker som en jeg lige skal ind og kigge lidt nærmere på :)

    SvarSlet
  3. Hvor er der mange fine - elsker især nummer 4 (:

    - Kit

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...