søndag den 16. september 2012

Varme fusser @ UGG støvler



Hånden på hjertet, så har jeg altid synes at støvler som disse var klodsede og ikke særlig kønne, men jeg er virkelig blevet en frossenpind og en magelig en af slagsen. Jeg tror nemlig at de er voldsomt behagelige at have på og at de er dejlig varme. UGG er så absolut alligevel til den pæne side, når det kommer til denne type støvler. Med den fedtede sommer vi har haft i DK, har jeg på fornemmelsen at vi får en rigtig kold og snefyldt/våd vinter, så jeg tror helt sikkert jeg skal have investeret i nogle nye vinterstøvler. Jeg er mest til versionen med knap i siden (baily button) i den lys brune eller den grå, som jeg overvejer at købe. Nogle af jer der ejer et par UGG støvler og er de mon lige så behagelige at have på som de ser ud?

//i samarbejde med spartoo.dk//

4 kommentarer:

  1. Jeg ejer ikke et par, men overvejer at købe nogle. Jeg har heller aldrig været fan og synes egentlig ikke de er pæne, men som du skriver, er jeg også sikker på de er dejlig varme! Modellen med knappen synes jeg faktisk er rigtig fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha har det på præcis samme måde, og jeg tror virkelig at de er rare at have på, og så må man jo glemme udseendet lidt ;-D

      Slet
  2. Anonym18/9/12

    jeg har et par og de er min største kærlighed de er slidt op, de er på deres 3 år og de er blevet godt brugt, der er kommet et lille hul foran og de har fået skjolder af sne og salt. man kan ikke bruge dem i sne har jeg erfaret så er der dømt våde fødder. Jeg kan sagtens anbefale at købe et par men man skal have 2 par støvler, et der også er vandtætte. mine er efter 3 år ikke blevet skæve endnu. det skal også lige siges at dem med knap ikke holder særligt på varmen, jeg havde dem uden( info fra veninder). men køb dem de er flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svar, har også mine hunters og et par andre vintersøvler til når vejret er lidt for vådt, regnede heller ikke med at de ville være gode til det våde sjap, men til at holde fusserne varme vil de jo være geniale :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...