lørdag den 29. september 2012

Vinterinspiration





Lidt vinterinspiration. Jeg har utrolig svært ved at finde jakker og frakker, da jeg er utrolig kræsen på det punkt, og det er det samme problem år efter år. Tænkte at der måske var andre der godt kunne bruge lidt inspiration på det punkt? Det er dog alligevel lykkes mig at sammensætte et par bud på et vinteroutfit. Second Female jakken ved jeg at de sælger på messerne rundt omkring i landet til nedsat pris, og den overvejer jeg lidt at købe. Jeg har nemlig kun uldfrakker og jeg mangler lidt en rigtig varm vinterfrakke :-)

1 kommentar:

  1. Jeg synes bestemt også godt det kan være svært at finde noget ordentligt og pænt vintertøj. Jeg er ret vild med lufferne fra UGG, de ser virkelig rare ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...