torsdag den 11. oktober 2012

6 x Topshop kjoler



Jeg har altid virkelig svært ved at finde kjoler der falder i min smag i vinterhalvåret - sommerhalvåret og særligt foråret er også klart der jeg shopper mest. og min garderobe bugner da også primært af sommertøj. Anyway, disse 6 kjoler måtte i hvert fald godt flytte ind i min garderobe :-)

Det er efterhånden længe siden jeg har handlet på Topshop, man er blevet så forvent, fordi de fleste - i hvert fald af de større sider, efterhånden tilbyder gratis fragt, og vil man kun have en enkelt kjole, er det nemmere at ty til en af de andre sider der både har fri fragt og rabatkoder ;-)

5 kommentarer:

  1. Den sorte med studs er super fin, den måtte også mere end gerne flytte ind hos mig :)
    Og ja, har det helt på samme måde med Topshop, ærgerligt at de ikke tilbyder billig/gratis fragt engang imellem..

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med de 3 sidste!
    En af dem kunne jeg godt bruge nu hvor jeg skal til svigermors fødselsdag på næste lørdag.

    SvarSlet
  3. Julie den røde kjole er jo så fin :)

    SvarSlet
  4. Flotte kjoler, især de sorte!!

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...