tirsdag den 23. oktober 2012

Dagens outfit @ Black on Black




Det er ved at være noget tid siden der har været et outfit indlæg på bloggen, men jeg er desværre ikke så heldig altid lige at have en fotograf ved hånden, og det bliver sværere og sværere at nå det inden solen går ned, disse billeder inklussiv, og blitz og kunstigt lys hjælper desværre ikke på kvaliteten. Håber det er til at leve med :-) Er vist i gang med at sige et eller andet på første billede ;-) Men det var det eneste hvor jeg ikke var flad af grin eller kiggede ned. Jeg har virkelig svært ved ikke at skraldgrine eller lave mærkelige ansigter, som også udløser grineanfald, når folk står med et kamera foran mig, lærer det tydeligvis aldrig ;-)

Toppen købte jeg i torsdags, da Vero Moda fejrede fødselsdag med 25% rabat. Skulle have købt den et nummer mindre, for den giver sig en del når den er i brug, pga. de tunge akryl firkanter/nitter forsiden er dækket af. Så den anbefaling er hermed givet videre, hvis i overvejer at købe den, den er i hvert fald allerede blevet en favorit hos mig. Cardiganen er også ny og er købt i Magasin på udsalg i fredags, den er dejlig varm og derfor helt perfekt til mig, da jeg virkelig er blevet en frossenpind!

Jeans H&M - Cardigan Soaked in Luxery - Top Vero Moda - Boots Gardenia - Necklaces Andora Design

7 kommentarer:

  1. Wow hvor er det bare en fed halskæde, for slet ikke at tale om t-shirten - den ser bare såå fed ud :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser du godt ud :)

    SvarSlet
  3. Toppen er virkelig fed! Kan godt forstå at den røg med hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg er også bare helt vild med den :-D

      Slet
  4. utrolig smuk :) Du skal være velkommen til at tjekke min blog ud! Xoxo Philip John Hansen

    http://high-class.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...