søndag den 21. oktober 2012

Økologisk brunch @ Cafe Kaffegal




 Sidste weekend var jeg ude og spise brunch sammen med søde D, vi havde købt en deal på en eller anden dealside for noget tid siden, så den skulle jo bruges. Vi havde været i byen aften forinden og jeg var stadig småfuld da vi skulle have brunch, så jeg var ikke specielt sulten, men kunne til gengæld drikke 100 liter væske, føltes det. Økologi siger mig ikke en disse, det eneste jeg går op i er økologisk er æg - spiser det ikke hvis det ikke er øko, udelukkende pga. dyrenes ve og vel og kød ville jeg også helst have øko, men må dog tilstå at jeg lader mig friste af det billige når jeg en sjælden gang i mellem køber kød.

Anyway. Jeg var rimelig skuffet over udvalget, det er den mindste buffet jeg til dato har set. Der var også lidt havregrød, en tærte og baked beans som ikke lige kom med på billedet, men udvalget fra ret tamt. Deres tærte brød jeg mig ikke om, men deres hjemmebagte brød var meget lækkert og omeletten kom da også ned uden problemer. Manglede også et smil fra personalet, de virkede alle sammen som om de virkelig ikke havde lyst til at være der :-/ Vi havde givet 149 kr for 2 personer, normalt koster det 149 kr pr person, og det må jeg tilstå at jeg ikke synes at maden var værd. Så det er nok ikke lige et sted jeg kommer igen, men det var trods alt en hyggelig venindetur :-)

Beklager billedkvaliteten, havde kun iPhonen ved hånden.

4 kommentarer:

  1. Det er da en ret tam brunch BUFFET, ligner mest af alt noget man har stående hjemme på køkkenbordet en søndag morgen, kan godt forstå du var skuffet over udvalget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, så var det ikke bare mig der var forvent med de fine morgenbuffeter jeg har fået på hoteller. Det ligner nemlig et hurtigt søndagsbord man lige bikser sammen derhjemme :-/

      Slet
  2. Haha, jeg troede lige, du var hjemme hos noget familie.. :-) Shit en kedelig buffet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, godt at høre at det ikke bare er mig der havde for høje forventninger, det var virkelig en trust buffet :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...