torsdag den 18. oktober 2012

Late night shopping

 1. Kjole 2. Cardigan 3. Top 4. Cardigan

Jeg er lige kommet til at hapse disse 4 lækre ting på Vero Modas onlineshop. De har 25% i dag på alt, da de har 25 års fødselsdag. Kom også til at shoppe to toppe og to par nylonstrømper i VM i Bruuns i dag. Det er fristende med lidt procenter. Nu venter jeg bare i spænding på at alle herlighederne lander med posten. Den bordeaux farvede top købte jeg også i sort i dag. Har kun sorte jeans, og det vil den jo virkelig være fantastisk til. Og så fandt jeg endelig en pæn og lun strikcardigan til en rimelig pris. Kom så postmand!! :-D

Har I også benyttet jer af rabatten i dag? :-)

6 kommentarer:

  1. Jæs. Jeg nuppede jo de fine shorts, jeg har linket til i mit sidste indlæg. Var faktisk ved at lure lidt mere lige inden midnat, men så nåede jeg det ikke, inden priserne blev normale igen. Nok meget heldigt. ;) Lurede også lidt på kjolen, men har lige købt en anden sort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh hvor lækkert. hihi ja, det var vist meget heldigt at du missede det, det kan hurtigt blive dyyyyrt. jeg kom også til at smutte forbi magasins udsalg i dag. ups! ;-D

      Slet
  2. Har desværre ikke lige benyttet mig af rabatten hos Vero Moda, men inde hos Weekday fik jeg købt noget med 50% - overdrevet godt køb! :-)
    Kig forbi
    www.annagardel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lækkert, det er fristende når der er lidt procenter at hente :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...