fredag den 5. oktober 2012

Min weekend i billeder


Stilheden på bloggen den seneste tid skyldes overstående, sidste weekend (fre-lør-søn) var jeg til Designer Forum i KBH.

5 weekender i træk, den kommende weekend er den sidste, har jeg rejst rundt i landet på de forskellige outlet/mode messer. Mangler virkelig mine weekender, er total flad i hverdagene og så havde jeg lige 14+ dage med influenza oven i det hele. I morgen går turen til Odense - Designer Bazaar, og så går der heldigvis 1 måned før efterårets 6. og årets sidste messe for mig afholdes, så har jeg også været på 13 messer i år. Har fået taget munden lidt for fuld :-) Denne weekend bliver lidt af en killer. Lørdag har messen åben fra kl. 8-17, og vi skal stille op fra kl 6:30 først, og har også lige 1½ times transport, så skal op ved 4 tiden lørdag morgen og er først hjemme omkring kl 19. puh, bare tanken om den lange dag gør mig helt træt :-D

Forventer at vende stærkt tilbage fra næste uge og håber at I stadig hænger på og fortsat har lyst til at følge med :-)

1. Fredag morgen gik turen forbi Baresso, hvor jeg som trofast Baresso kunde kunne smage deres nye kaffedrik kvit og frit. haps! Kan ikke fordrage kaffe, men alt der har en lille snert af kaffesmag elsker jeg, og denne var lige mig med en smag af pebermynte, chokolade og kaffe. Lidt spøjs sammensætning, men ganske god. Kommer dog nok næppe til at betale de 40+ kr den koster, så vil jeg hellere have min vanlige iceblend :-D På det punkt er jeg ikke så god til forandringer ;-)

2. På vej mod sjælland med molslinien. Synes det er så hyggeligt at sejle og så har man lige en times tid til at slappe af i, desværre passer afgangene skidt på hjemturen, så vi kører altid hjem, da vi kan nå hjem inden tidspunktet færgen afgår fra Odden mod Århus.

3. Lørdag aften forrige weekend, nåede jeg lige hurtigt at bikse nogle hurtige postkort sammen i photoshop og sendt til tryk, som lige nåede at lande med posten inden KBH. Er langt fra tilfreds med resultatet (er perfektionist til fingerspidserne, når der kommer til sådan noget), men det var hvad jeg kunne nå at bikse sammen på en hurtig time, dødsmadret efter en lang dag på messe, for at det kunne nå at komme frem inden messen ugen efter :-)

4. Lørdag morgen var jeg i mad himlen. Hvis der er et måltid jeg virkelig elsker, så er det morgenmad, og First Hotel Copenhagen havde ALT hvad hjertet kunne begære. Pandekager, forskellige oste, brød, yoghurter, morgenmadsprodukter, kager, frugt, kød, æg osv. Hvem der bare kunne stå op til sådan et udvalg dagligt og bare sætte sig til bords!!! Mums! Ville gerne have knipset billeder af buffeten, men der var konstant proppet med mennesker :-)

5. Receptionen på hotellet. Fik 2 overnatninger for 2 pers inkl. morgenmadsbuffet til en rigtig god pris ved at holde øje med prisen på booking.com, så lækkert hotel. Pænt indrettet, ordentlige værelser og senge, fri wifi, spa faciliteter mm. og den lækre morgenmadsbuffet kan vist godt tåle at blive fremhævet igen!!! :-D
6. Lørdag aften var den eneste aften vi spiste i KBH, hvor vi bare blev på hotellet. Jeg fik minestronesuppe, som er min ultimative yndlingssuppe, men den er nu smagt bedre.

7. Udstillerarmbånd og mit yndlingsarmbånd af brændt agat i forskellige farver fra eget design.

8. Havde taget min laptop med da jeg havde luret at der var sæsonpremiere på Greys Anatomy sæson 9 i USA, så det MÅTTE jeg jo se :-D

9. Der var gratis kaffe ect. til udstillerne fra Kalles Kaffebod og jeg fik smagt chai latte for første gang, og jeg er fan. Tror jeg fik drukket små 15 kopper i løbet af de 3 dage.

10. Lørdag aften bød First Hotel på gratis øl, hvis vi meldte os ind i deres kundeklub hvor man kan få en række fordele, det var i øvrigt verdens bedste sovepille. Jeg sov før kl 22, det sker ikke så tit. (Man er vel B-menneske, med meget stort B!)

11. Lørdag morgen hvor folk så småt er på vej ind, det ser SÅ sjovt ud når folk bliver lukket ind med sedler i hånden - nogle gange endda mobilen for øret hvor de får at vide hvad de skal købe med for andre, og så løber de ind i hallen :-D Jeg selv shoppet en masse lækre ting jeg viser en af dagene :-)

12. Opholdets sidste morgentallerken(er), søndag morgen stod vi op i ekstra god tid, for jeg skulle virkelig nå rundt i den buffet :-D Pølsen er mest for syn skyld, jeg spiser sjældent kød og aldrig om morgenen, bliver utilpas af både smag og lugt på den tid af dagen. Men udover de 2 tallerkner fik jeg hentet en ekstra med pandekager :-D Jeg ville så gerne have smagt noget mere, men min mave kunne desværre ikke rumme mere efter 3 tallerkner ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja sikke nogle planer du har i weekenderne. Men håber at det er det hele værd :)
    Og sikke tidligt du skal op. Julie jeg tænker på dig hele dagen - kan du mærke det? :)

    SvarSlet
  2. Jeg har en giveaway kørende hvis du har lyst til at deltage: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/09/konkurrence.html

    KH Stine
    stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...