fredag den 26. oktober 2012

På vej med posten @ bronx



Jeg har sådan ca. alt i ankelstøvler - samlingen tæller i hvert fald knap 10 par, men kun et enkelt par pæne lange støvler og de er med ret lav hæl, så jeg har i noget tid været på udkig efter en lang støvle med hæl, da jeg foretrækker støvler med hæl. Faldt så over disse fra Bronx - modellen hedder Niatu, helt enkle og klassiske og lige mig, så der var ikke langt fra tanke til handling, så de blev klikket hjem i weekenden, og nu venter jeg bare i spænding på posten :-D Synes det er rart med nogle klassiske items i garderoben, som man kan bruge sæson efter sæson. Havde allerede forelsket mig i 3 par ankelstøvler, så det var ikke nemt at vælge, men fornuften sejrede alligevel :-D Bronx laver altså virkelig nogle lækre sko, og det var også derfra et par af ankelstøvlerne var fra :-) Er de ikke fine?



//i samarbejde med spartoo.dk//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...