lørdag den 20. oktober 2012

Sko med nitter



Jeg elsker nitter, og sko med nitter er ingen undtagelse. Dog synes jeg det er svært at finde mere feminine sko og støvler med nitter, det er altid biker boots og lign. der er lidt store og klodset i det, og det dur bare ikke til min stil, kan bare ikke bære den type sko, selv om jeg stadig synes bikerstøvlerne er mega fede. Så bliver det pludselig skoene der kommer med mig og ikke omvendt :-D Haha.

Jeg er faldet for disse to par fra Strategia og Blink, de er begge i læder, feminine i udseendet trods nitterne, og så er de i 2 vidt forskellige prisklasser og står i hhv. 2635 kr (de nederste) og 647 kr (de øverste), kunne rigtig godt tænke mig et par ankelstøvler i stil med de 2 par :-) Jeg er ret fristet af det øverste par pga. prisen, synes det er et kup for læderstøvler :-)




// i samarbejde med spartoo.dk //

5 kommentarer:

  1. Har også fundet et par fine støvletter med nitte detaljer, de kan ses på bloggen lige nu :) Syntes nemlig også det er dejligt med lidt detaljer i form af nitter, uden at det bliver for meget

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også virkelig fede de støvler og ja, nitter kan ind i mellem give et ret fedt look til ens outfit :-)

      Slet
  2. Har kigget på det par øverst til højre før - de er fede!

    kig gerne forbi

    - Celina
    http://celinaengberg.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er bare mega fede og så til den pris! :-)

      Slet
  3. Uh nogle lækre sko! ;D

    Jeg har fortiden gang i en give-away, hvor man kan vinde et gavekort, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...