onsdag den 31. oktober 2012

Vinterstøvler 2012



Jeg har skilt mig af med mine vinterstøvler, så jeg skal have mit et nyt par. Med den faldende temperatur og at der allerede har været en smule sne - som gudskelov ikke blev liggende, tænker jeg at mine fusselanker vil være svært taknemlige for et par varme støvler, specielt når hunden skal luftes. Men nøj hvor er der mange at vælge i mellem. Jeg har bl.a. kigget på Sorel, Roxy, UGG og Kustom og ovenfor ses et par af mine favoritter. Priserne ligger i øvrigt fra ca 450 kr og op til ca. 2000 kr. det er de to par fra UGG der er dyrest :-)

Jeg er dog ikke kommet så langt endnu til at jeg har taget en beslutning, så de ender nok først med at ryge på ønskesedlen til jul, så må jeg bare krydse fingre for snefrit vejr indtil da ;-)

Har I fået købt vinterstøvler og hvad har I valgt?



// I samarbejde med spartoo.dk //

4 kommentarer:

  1. Jeg købte et par fra Sorel for et par år siden og dem er jeg vildt glad for. De minder lidt om den korte udgave du viser, bare i en anden farve. De er en smule tunge, men de er virkelig varme og vandtætte, så de kan i hvert fald anbefales.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også haft sorel før og de laver virkelig nogle lækre, varme og vandtætte støvler :-)

      Slet
  2. Fed blog - Det ville være fedt hvis du ville tjekke min ud!
    http://justthouhgtsofablonde.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...