torsdag den 4. oktober 2012

Værdibevis til Nicehair

Spotdeal har igen et lækkert tilbud, der er nemt at lade sig friste af. Jeg har selv lige købt et som blev brugt på denne Youngblood min. foundation, som endte med at stå mig i 259 kr inkl. fragt mod de knap 400 kr den koster i matas. Har aldrig brugt Youngblood før, så jeg er virkelig spændt på hvor godt den dækker og om den virkelig er så "let" at have på, som der reklameres med :-) Ikke dårligt! De har også Dior mascara og Ole Henriksen produkter, så jeg kunne godt være fristet til at benytte mig af tilbuddet igen :-D

2 kommentarer:

  1. Lækkert (;
    tak for tippet, tilbud er ALTID godt!

    Kig forbi min blog og deltag i min GIVEAWAY !

    Knus Stephanie
    http://www.FashionBySterup.dk

    SvarSlet
  2. Ja, det er noget værre noget med de tilbud. Har selvfølgelig også købt det.....iiiih! :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...