tirsdag den 9. oktober 2012

Wants: Vila strik


Øv hvor er det blevet koldt! Så jeg har sat jagten ind efter nogle dejlig varme strikcardigans, desværre synes jeg udvalget er virkelig ringe. Det er primært kun striktrøjer man kan finde rundt omkring, og det går ikke helt til kjole og ellers er de i en stil der bare slet ikke er mig. Men jeg har set mig lidt lun på denne fra Vila, som jeg overvejer at købe, kan rigtig godt lide den flettede detalje ved halsen og så tror jeg den er dejlig varm. Hvis jeg ellers kan beslutte mig for farven. Er nok mest tilbøjelig til den sorte, da den jo passer til det hele, men den grå er nu også ret lækker :-D

Den står i 450 kr, men man kan spare 20% ved vila ved at tilmelde sig deres nyhedsbrev eller 100 kr på zalando også ved at tilmelde sig deres nyhedsbrev. Fristende!

2 kommentarer:

  1. Wow hvor er den flot :)

    SvarSlet
  2. Den ser da ret lækker ud. Jeg kan også godt lide den fine flettede detalje. Både den grå og den sorte kunne i hvert fald sagtens bruges i min garderobe :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...