torsdag den 29. november 2012

Glitter, Glimmer, Pailletter...



Buffalo 819 kr - Jonak 772 kr - Betty London 772/558 kr - Marc by Marc Jacobs 1949 kr - Ras 819 kr

...kært barn, mange navne! Hvis ting glimter, så fanger det mit blik på lang afstand når jeg er ude og shoppe, og jeg må straks se nærmere. Jeg har virkelig en svaghed for fine glimtende ting, og jeg har stadig tilgode at eje et par glimmersko, men den dag skal nok komme! :-D Til alle julens mange fester og ikke mindst nytår er glimmer jo et must!

Min favorit er klart modellen fra Buffalo i sort, den sølv er nu også ret lækker og de to multifarvede fra Betty London er også virkelig virkelig fine. Suk.

// I samarbejde med spartoo.dk //

5 kommentarer:

  1. Lækkert med lidt glimmer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis, masser af glimmer tak! :-D

      Slet
  2. Det er altid godt med lidt glimmer :-) Jeg har næsten lige købt et par glimmer-ballerinaer fra Pretty Ballerinas og jeg knuselsker dem.

    Mine favoritter er faktisk også de sorte fra Buffalo. De er jo SÅ fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh de er så fine de glimmerballerinaer fra Pretty Ballerinas, forstår godt du er glad for dem :-D Og ja, de sorte fra Buffalo er så smukke!

      Slet
  3. Awesome shoes! I love the loafers:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...