lørdag den 10. november 2012

Køb @ Designer Bazaar



Da der var Designer Bazaar i Odense tilbage i Oktober fik jeg 3 ting med hjem. Jeg er blevet ret god til at begrænse mig, hvis jeg selv skal sige det :-D Kjole og top er fra Second Female og er i det mest lækre og bløde stof og læderhandskerne er fra Becksöndergaard. Jeg har kigget på dem både til Forum og i foråret da der var Designer Bazaar, men der var de kun i grå, og jeg ville helst have sort, så jeg skyndte mig at hapse det ene af de 2 par de havde med i Odense :-D Fik de 3 herligheder med mig hjem for 400 kr i alt. Handskerne alene koster 500 kr normalt. haps!

9 kommentarer:

  1. Handskerne er virkelig fede og de ser super bløde ud. Sejt at du er blevet god til at begrænse dig - jeg kunne ellers godt forestille mig at det var svært når man kommer rundt til alle de messer og outlets.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare virkelig lækre, mega bløde og dejlig varme. Uha ja, det er alt for mange fristelser på de messer, og hvis ikke man passer på, kan man snildt bruge en formue :-D

      Slet
  2. Hvor er de handsker bare smukke! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også helt vild med dem. De er dejlig varme og i noget virkelig lækkert skind :-)

      Slet
  3. Super skønne ting! Jeg er specielt helt vild med handskerne, som jeg selv købte sidste år i grå ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Ja, de er bare så lækre de handsker. Var også meget tæt på at købe de grå, men beherskede mig dog ;-) Måske næste gang. hihi

      Slet
  4. er vild med handskerne, de er mega fede,
    rigtig mange gode detaljer !

    SvarSlet
  5. Superfede ting. Jeg er på udkig efter et par nye læderhandsker faktisk - dine er så lækre!

    SvarSlet
  6. Den kjole der ser virkelig perfekt ud. Jeg håber vi får den at se på indenfor nærmeste fremtid, om de ydre omstændigheder tillader det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...