fredag den 9. november 2012

Når man ikke kan modstå fristelsen - 5 nye støvler


Jeg har gået lidt amok, dette er anskaffelser i løbet af 2 dage (!!) Jeg var til Black Lily lagersalg onsdag i sidste uge, hvor jeg hapsede 3 af parrene (kunne have købt 2 par mere, men formåede at begrænse mig) og de to sidste blev købt i lørdags til Outlet Messen i Herning. Det er alle i ægte skind, et par af dem skal lige have fikset en hæl, da hældutten mangler på den ene, og to af dem skal måske lige blokkes ved foden (ellers må jeg jo lide lidt for skønheden ;-)), da det er kollektionsprøver i str 37. Der er faktisk kun et par der er en str 38, som jeg normalt bruger, men de to sidste passer heldigvis i størrelsen. Og så har jeg givet et godt stykke under hvad et enkelt par af dem koster normalt. win!

Nu skal jeg vist også slappe liiiidt af med den skoshopping! :-D

6 kommentarer:

  1. Wow, det var godt nok mange nye sko :p Dem med frynserne er godt nok seje!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, jeg gik lidt amok. Dem med frynserne er så fede og anderledes :-D

      Slet
  2. Hvor fedt! sikke nogle dejlige køb :)
    Især de høje med frynserne er rigtig fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, dem med frynserne er også mega fede på :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...