tirsdag den 27. november 2012

New in; 3 x favorite


Mine forældre kom hjem efter en uges ferie på Gran Canaria her i weekenden, og jeg havde givet min mor en seddel med 3 produkter jeg snart løber tør for med, og gerne ville have hende til at købe for mig, da det jo er en del billigere i udlandet. Der var ca. 300 kr at spare i alt ift priserne herhjemme, så det kan virkelig godt betale sig at købe lidt ekstra af sine favoritter når man er udenlands.

Diorshow er min ultimative yndlingsmascara, den er helt igennem perfekt til mine øjenvipper, har prøvet et utal af forskellige mærker, men jeg går altid tilbage til den klassiske fra Dior. Pudderen fra Clinique dækker helt fantastisk og efterlader huden pæn og mat, bliver altså aldrig helt god til dem hvor man skal bruge en børste, det tager jo en halv krig. og ansigtsscrubben manglede jeg akut, da den gamle var brugt op. Den kan bruges dagligt, jeg bruger den altid i badet, og den efterlader huden silkeblød og makeuppen ligger perfekt efterfølgende, da alle de døde hudceller er væk. Jeg har også en anden fra Clinique med nogle grovere slibekorn, som kun må bruges et par gange om ugen, den bruger jeg primært inden en bytur eller lign.

6 kommentarer:

  1. Dejligt med så stor en besparelse. Jeg brugte også pudderen for nogle år siden, men har tendens til tør hud, så bruger foundation i stedet nu.
    Jeg bruger ansigtsscrub og maske fra Jorg'obé, den er helt fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. uh, dem har jeg også været tæt på at købe flere gange, specielt masken, det lyder jo rigtig lækkert. Tror snart jeg kaster mig ud i det :-D og ja, det er jo altid lækkert at kunne spare lidt penge på favoritterne :-)

      Slet
  2. Jeg sværger også til Diorshow mascaran. Den store børste er helt fantastisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, børsten er nemlig virkelig fantastisk, give nogle flotte og intense vipper :-D

      Slet
  3. Jeg har hørt meget godt om den ansigtsscrub efterhånden, så nu tror jeg snart den ryger på ønskesedlen :-) Det er altid rart med lidt inspiration og anbefalinger. Jeg har ikke gang i nogen ansigtsscrub lige for tiden, men bruger jævnligt en maske fra Qua, som bestemt også kan anbefales.

    SvarSlet
  4. Pudderen er virkelig fantastisk - den har jeg selv :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...