fredag den 30. november 2012

Tip: Kartell Bourgie til 999 kr



Jeg har drømt om den smukke Kartell Bourgie bordlampe i årevis, men jeg har ikke haft plads til den, så det har kun været ved drømmen. Synes det er den smukkeste lampe nogensinde. Som før nævnt kort, så har jeg gang i en makeover af min stue, med udskiftning af nogle møbler mv. og nu er der ENDELIG blevet plads til min drømmelampe. Yay! Jeg ville allerhelst have haft den i sølv, men det er kun den sorte og den transparente der sælges til de 999 kr, og med en besparelse på 800 kr, valgte jeg at slå til og hapsede den transparente. Det var tæt løb mellem de to, men jeg er bange for at den sorte bliver for dominerende til min stue. Den leveres i øvrigt fragtfrit, hvis man vælger at få den leveret til nærmeste varehus - win!

Jeg har holdt øje med den i en 14 dages tid nu, og det er vist kun i denne uge at den kan fås til de 999 kr, derefter stiger den nok til de 1195 kr igen, som dog stadig er 600 kr under normalpris :-) 

Man kan i øvrigt også få Kartell Componibili med 3 rum i hvid til 499 kr.

5 kommentarer:

  1. Simone K30/11/12

    Tilbuddet varer indtil d. 24. december :-) jeg har selv fulgt med og spurgt deres kundeservice om hvornår tilbuddet udløb, så jeg kunne nå at hapse den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuh fedt. Så må man bare håbe de bliver ved med at have dem på lager. Tjekkede lagerstatus ved at komme en masse i kurven og det var over 100 sorte på lager og nogen og 50 i klar :-))

      Slet
  2. de er bare skønne:)

    SvarSlet
  3. De er så vanvittigt smukke de lamper, budgettet er dog ikke til én, men har fået købt mig en look-a-like i Ikea :-)
    Kig gerne forbi :-)

    - http://www.simonie.dk/

    SvarSlet
  4. De er bare Så fede!

    Jeg har gang i en rigtig lækker give away om en jule box med masser af produkter og make up! Hvis det er noget for dig, kan du tilmelde dig her:

    http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...