mandag den 12. november 2012

Tip: Værdibevis til Nicehair



Jeg er alt for nem at lokke! I dag og 6 dage frem kan man købe et værdibevis på sweetdeal til Nicehair for 125 kr til en værdi af 250 kr. Elsker når man kan spare nogle penge på skønhedsprodukter, og priserne er jo i forvejen i den lave ende på Nicehair evt. i de fysiske butikker. De leverer også rigtig hurtigt modsat andre sider, så jeg er faldet i fælden igen. Jeg er vel at løbe tør for min lækre ansigtscreme fra Ole Henriksen, så det er jo lækkert at kunne spare lidt ekstra :-D Jeg har købt et enkelt værdibevis til mig selv og overvejer om jeg skal købe et ekstra til en julegave, da det kan indløses indtil slut januar. Det er ikke længe siden der sidst var en deal, og der blev værdibeviset indløst til YoungBlood mineral foundation :-) Er i også hoppet i fælden?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...