lørdag den 1. december 2012

New in; H&M cardigan med pailletter + TIP



Købte denne skønne cardigan i H&M forleden dag, de har pt. en kampagne hvor en masse forskellige varer er sat ned til 129 kr. denne inklusiv. Normalpris er 249 kr og den fås også i sort. Jeg er dog vild med kombinationen af beige og sølv, det er så smukt sammen og sølvpailletterne glimter helt fantastisk når den er på. Den er lidt stor i størrelsen synes jeg, ville gerne have haft en xsmall, men det havde de desværre kun i den sorte. Den bliver perfekt til at fx et sort outfit lidt op her i december. Love!!


Derudover har H&M pt. atter en kampagne hvor de giver alle kunder der køber for min 99 kr. et gavekort på 50 kr, der kan bruges fra d. 6. dec. Tilbuddet gælder indtil d. 5. dec. Jeg har inkasseret hele 3 stk indtil videre, de 2 af dem er dog takket være min mutti. Hun shopper ikke lige så tit som jeg, så hun mente at der var større sandsynlighed for at jeg får dem brugt, hvilket hun nok har ret i ;-) Brugt skal de absolut nok blive :-D

2 kommentarer:

  1. Det er så dejligt når de "giver" disse kort ud :) Fik da købt to t-shirts sidste gang de kørte med denne kampagne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig, det er en virkelig lækker goodie til kunderne, man kan jo altid finde et eller andet i H&M :-D Jeg har i hvert fald aldrig haft problemer med at bruge dem. hihi ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...