mandag den 10. december 2012

Nytårskjolen @ Mango


Der poppede en nyhedsmail ind i min indbakke fra Mango, og så ville jeg lige se hvad de havde fået af nye kjoler, og da faldt mit blik på denne. Kærlighed ved første blik! Så den blev straks klikket hjem, glæder mig til at den kommer med posten. Den er så fin og klassisk og snittet er lige mig. Håber den er lige så fin IRL. Det var ellers min plan at jeg skulle have noget glimmerværk på, men det kan da også være at jeg falder over sådan en og det bliver nytårskjolen i stedet, men denne er så fantastisk smuk og klassisk at den nok skal blive brugt flittigt :-D Har I fundet ud af outfittet til nytår? :-)

Den koster 500 kr med gratis fragt og kan købes her

4 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot :)

    SvarSlet
  2. Diana Adamsen11/12/12

    Ups! Hvis du skal have dén på til nytårs aften, skal jeg virkelig til at oppe mig!! ;-D haha
    Vi må arrangere en kjoledate hvor du skal evaluere potentialet i mine kedelige rober!!! :-D <3

    SvarSlet
  3. Wow! Den er virkelig smuk! Jeg ville ønske jeg havde figuren til sådan en fin kjole ^^"

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
  4. Den er virkelig også smuk, er især vild med de små ærmer :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...