søndag den 9. december 2012

Smukke Bourgie @ Kartell

 

 Fik min smukke Kartell lampe med posten i torsdags, og den blev selvfølgelig pakket ud og sat til rette med det samme. Jeg er dødforelsket i den. Det er den smukkeste lampe ever. Sååå fin og så giver den det mest hyggelige lys, og nu blev den endelig min. yay. Mangler stadig et billede på væggen bagved, men det skal nok komme :-)

Der var over 60 på lager i den klare da jeg bestilte den ved coop fredag d. 30. nov, og tirsdag 4 dage efter stod den som udsolgt, så det gik godt nok stærkt. Men man kan stadig købe den sorte for 999 kr. Havde jeg plads til en mere, ville jeg være svært fristet til at købe den sorte også. haha.

I dag er store bagedag, skal have bagt vanillekranse, fedtebrød, jødekager og så skal der laves brændte mandler og marcipan med nougat overtrukket med chokolade. Vil også prøve at lave guldkarameller, men det bliver nok ikke i dag.

5 kommentarer:

  1. Har også en bourgie fra kartell. Jeg eeeelsker den.
    Min er i hvid med guld. Den er så smuk.

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot! Kan jeg godt forstå, at du er glad for :)
    Ville elske at have plads til en bordlampe herhjemme, men kan desværre ikke lige passe den ind nogen steder..

    SvarSlet
  3. Ej øv øv, ville ønske jeg havde nået at købe den klare også! Mon den kommer til samme pris igen?
    Øøøøøv :'(
    Den er SÅ smuk!

    <3
    www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov så lige, at normalprisen er 1195 kr? Plejer de ikke at være meget dyrere? :O

      Slet
    2. Du kan prøve at sende dem en mail om de får den igen, de er flinke til at svare. Den koster 1800-2000kr normalt. Ved Coop har de haft den til 1200kr og er nu sat ned til 1000kr. Du kan være heldig at der er en der returnerer :-) Men den sorte er også ret fin ^^ Tror det er et restparti de har fået fingrene, skrev også og spurgte om de fik den i sølv og det gjorde de desværre ikke :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...