søndag den 2. december 2012

Vinterstøvler 2012 @ Sorel

Det er rigtig blevet december med sne, så det er også tid til at få taget vinterstøvlerne i brug. Fik disse lækre støvler tilsendt for ikke så længe siden af Sorel (gave). Sorel er et af mine favorit mærker når de kommer til vinterstøvler, de er vandtætte og dejlig varme. Det er ikke mit første par Sorel støvler, så jeg ved at de er fantastiske til at holde fusserne varme, når frostgraderne melder sig, sneen ligger i dynger og man skal tilbringe lang tid ude i kulden. Med hund er man jo tvunget ud flere gange dagligt, så for mig er det vigtigt med et par gode og varme vinterstøvler, for hvis først ens fødder blive våde eller kolde, så fryser man også resten af kroppen :-)

I forhold til nogle af Sorels andre vinterstøvler, så er disse lidt lettere, og ikke så kraftige i det som fx Joan of Arctic som jeg selv har haft tidligere, og de er dermed nemmere at gå i :-)

Jeg har fået dem i 38 2/3, som jeg plejer at bruge i Sorel støvler, da Sorel gerne er lidt små i størrelsen. Er en str 38 normalt og passer disse perfekt :-)

Modellen hedder Conquest Carly og kan fås hos stort set alle Sorel forhandlere i DK :-)

Glædelig 1. advent :-))

4 kommentarer:

  1. De er super fine! Men det er da kun 1. advent :-)

    Julie
    www.steendahl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, folk har skiftevis sagt glædelig 2. dec og 1. advent i dag, så jeg fik dem lige mixet sammen :-D Og tak :-))

      Slet
  2. De er så fine, kan især godt lide mikset af de forskellige materialer. Har selv et par fra Sorel, som er perfekte til sneklædte vinterdage :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :)
    sammensætningen af de forskellige materialer ser virkelig godt ud !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...