søndag den 27. januar 2013

8 flotte kjoler



Åh hvor er jeg træt af sne. Trænger til forår, så man ikke behøver pakke sig ind i store trøjer/cardigans, frakker mv. Når man så sidder og surfer pæne kjoler på nettet med en kop chai latte på bordet, glemmer man lidt kulden og snevejret der hersker uden for her i weekenden.

Disse 8 smukke kjoler måtte godt flytte ind i min garderobe. Kjolen fra Selected har jeg faktisk haft kig på i noget tid, og opdagede lige at den var sat ned med 50% - den koster stadig 600 kr på Selected's egen shop, så nu overvejer jeg om den skal klikkes hjem. Elsker printet og farverne.

8 kommentarer:

  1. Uh, jeg er vild med nr. 8! Elsker peplum-detaljen og den blå farve :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig smuk, elsker også blå :-)

      Slet
  2. Super flotte kjoler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvem der bare havde et pengetræ ;-)

      Slet
  3. Rigtig skønne kjoler! Jeg kan også anbefale den fra Mango - jeg har det selv i sort og den er virkelig blød or rar :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig lækker den fra Mango, jeg har den også i en anden farve :-D Og prisen er god :-)

      Slet
  4. Fristende! Jeg har også haft kig på Selected kjolen - men nu koster den 420 via dit link?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er desværre steget siden :-( men du kan tilmelde dig nyhedsbrevet, så kan su spare 10%. så kommer den ned på 378 kr :-) den er rimelig stor i størrelsen, hvis du overvejer at købe den, jeg gad ikke sende den retur, da den var steget efterfølgende, og jeg skulle i hvert fald have haft en str mindre :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...