mandag den 28. januar 2013

I put some new shoes on, and suddenly everything is right



Citatet stammer fra Paolo Nutini - New shoes (se videoen i bunden), og det passer meget godt på mig i hvert fald XD Der er ikke noget som at hoppe i et par nye sko!

Modtog mine nye ballerinaer fra Marc by Marc Jacobs for ikke så længe siden. Desværre er der endnu ikke vejr til sko som disse, men nøj hvor jeg glæder mig til foråret, så ballerinaerne igen kan luftes. Anyway, de er simpelthen så pæne når de kommer på og virkelig klassiske, giver en god kontrast til et sort outfit, og så er de rare at have på og sidder godt på foden. Helt sikkert ikke det sidste par sko fra MbyMJ jeg har anskaffet mig! De er i øvrigt stadig på udsalg og er nedsat med 30%

Tror jeg vil vise min ballerina samling en dag ved lejlighed, har godt nok fået samlet en del sammen her på det seneste, men de er altså også et utrolig pænt stykke fodtøj. Jeg bruger dem fra tidlig forår og til langt ind i efteråret, da de jo er så nemme lige at hoppe i, er pæne at se på og ikke mindst behagelige at have på og gå i. Ballerinaer er altså og bliver min ultimative favorit når det kommer til beklædning af fødderne.




// i samarbejde med spartoo //

8 kommentarer:

  1. Så pæææne! Jeg bruger nu gerne mine ballerinaer i det her vejr, men det kan nu også være en kolde affære!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh jeg er både bange for at ødelægge dem og så synes jeg det er liiiige en tand for koldt, men jeg glæder mig til at hoppe i dem igen :D og tak, synes også de er skønne.

      Slet
  2. Super fine sko!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  3. Så fine altså! Jeg har endnu et par ballerinaer fra MbyMJ tilgode, men jeg har et par pumps jeg er fantastisk glad for. Jeg kan danse i dem en hel aften uden at få ondt i fødderne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh de lyder fantastiske de pumps. Jeg vil også gerne have et par pumps og også gerne støvler derfra en dag. Elsker MbyMJ :-D

      Slet
  4. Hvor er de bare super søde Julie :) Jeg vidste slet ikke at spartoo handlede med MBMJ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Er også helt vild med dem. og endnu mere vild med at spartoo er begyndt at forhandle dem :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...