torsdag den 10. januar 2013

Lidt udsalgsshopping





Begge dele er impulskøb, men er sikker på at de bliver nogle favoritter i garderoben anyway. Blazeren er fra Minimum model donatella, købt med 50% rabat i Message. Jeg har længe gerne ville have en alm. sort blazer, da jeg kun har nogle med markerede skuldre. Den sidder som en drøm, dog skulle det nok have været en størrelse mindre, men jeg ville have den ;-)

Clutchen fangede mit falkeblik på lang afstand, den var egentlig ikke på udsalg, da det var en ny vare, men da det var den sidste de havde tilbage fik jeg den alligevel med 50% rabat. Det er godt nok imiteret skind, men det ligner ægte til forveksling og så glimter den så fint med de fine similisten. Det står dog ikke mærke i den, men den skulle vist nok være fra mærket Windfeld, og er købt hos Designersmarket.

2 kommentarer:

  1. WÅU (ja, på jysk!) en fed clutch! Jeg er grøn af misundelse. :)

    SvarSlet
  2. Rigtigt fin clutch:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...