søndag den 6. januar 2013

Marc by Marc Jacobs på udsalg


Jeg har som nævnt før virkelig en svaghed for Marc by Marc Jacobs, det ligger højt på listen over favorit mærker/designere. Jeg har lidt forskellige godter fra MbyMJ i skabet, men jeg har endnu aldrig eget et par sko fra MJ - indtil nu. Da jeg så at de fine ballerinaer var sat ned med 30%, som jeg har kigget på i noget tid, var der ikke langt fra tanke til handling, særligt da der kun var et enkelt par tilbage i min størrelse. Jeg har købt de fine ballerinaer i sort/sølv, og venter i spænding på at de lander med posten, er ganske sikker på at de bliver de nye favoritter i skogarderoben. 


//  i samarbejde med spartoo.dk //

11 kommentarer:

  1. De er virkelig fine. Desværre er de udsolgt i min størrelse.

    Jeg har et par MbyMJ flats, og de kan virkelig anbefales.

    Glæder mig til at se dem in action.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også helt forelsket i dem :-) Du kan prøve at holde øje, min størrelse var udsolgt, men kom igen, så man kan være heldig :-)

      Slet
  2. Aaaarh. 30 procent er altså ikke nok til at få mig op at ringe... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe, synes nu 30% er en ganske god besparelse på et par klassiske sko, som man alligevel havde tænkt sig at købe :-D

      Slet
  3. Sikke et lækkert køb - dem glæder jeg mig til at se.
    Jeg har selv et par pumps fra Marc By Marc Jacobs, og dem er jeg i hvert fald super glad for. Så jeg kunne sagtens finde på at investere i et par museballerinaer på et tidspunkt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Museballerinaerne kunne jeg også rigtig godt tænke mig på et tidspunkt, de er så fine. Har faktisk også overvejet et par pumps, det er i hvert fald nogle rigtig lækre sko :-D

      Slet
  4. det er godt nok også lækre :-) ..
    lækker blog du har, følger nu med på bloglovin :-)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  5. det er godt nok også lækre :-) ..
    lækker blog du har, følger nu med på bloglovin :-)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  6. Jeg kunne godt tænke mig de sølv sko :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, de er så lækre :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...