lørdag den 26. januar 2013

New in; Deep red dress



Jeg skulle ned i magasin og ombytte en julegave, og så var det jo oplagt lige at kigge lidt. Kan nu altid finde et eller andet i Magasin. Jeg endte i Topshops afdeling, hvor der hang denne smukke kjole i en lækker dyb rød farve. Jeg har længe været på udkig efter en rød kjole, har endda købt nogle stykker, som enten er returneret eller solgt videre. Synes det kan være svært med røde kjoler, da nogle af en eller anden grund godt kan virke meget konede. Men for første gang fandt jeg en vinder. Den har været på 1 gang, og kommer helt sikkert på igen. Den har et super lækkert og flatterende snit, god længde og så sidder den fantastisk. Og så var jeg så heldig at den var på udsalg med 50% rabat :-D

2 kommentarer:

  1. Den er simpelthen også så smuk, er helt vild med både farven & snittet :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...