onsdag den 23. januar 2013

Tid til selvforkælelse @ dullegrej


Tid til selvforkælelse! Havde et værdibevis til nicehair der snart udløb, som jeg købte tilbage i november, så det skulle jo bruges. Var så heldig samtidig at rende ind i lidt januar udsalg, så de 3 Aussie produkter var sat ned til 50 og 60 kr./stk. Rosebud lipbalmen var også på tilbud, jeg har flere gange haft den i den lille dåse, men bakteriefreak som jeg må tilstå at jeg er, finder jeg ikke dem særlig hygiejniske, når man skal have fingeren ned i hver gang, vidste faktisk slet ikke den fandtes på tube, men den måtte jeg også have og den har nu fast inventar i tasken. Jeg er storforbruger af læbepomade og lign. til læberne, og rosebud er nu en af de bedste jeg har prøvet, udover god gammeldags vaseline, og så dufter og 'smager' den godt. Og så er jeg virkelig glad for max factors concealer til at dække mørke render under øjnene mm.

Produktet jeg var mest spændt på var Nip + Fab Dark Circle Fix. Jeg er ikke særlig god til at passe min seng, i perioder får jeg ikke nok søvn og andre perioder sover jeg forskudt, man er vel b-menneske. Så det lød alt sammen meget godt at den kunne hjælpe på mørke render og hævede øjne, den kan anvendes morgen og aften. Jeg har kun prøvet den i 3 dage, men jeg er spændt på om den overhovedet virker. Den koster 149 kr, så jeg synes det var værd at prøve :-) Der skulle vel ikke være nogle af jer der har prøvet den?

4 kommentarer:

  1. Har ikke prøvet øjencremen, men det lyder som et spændende eksperiment du har gang i.
    - Dog kan jeg kun tilslutte mig de rosende ord om Rosebud salven, - den virker!!!!

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den lyder nemlig virkelig fantastisk, håber den holder hvad den lover :-D Og ja, rosebud er bare fantastisk!

      Slet
  2. Ej hvor dejligt, især at kunne bruge dem under udsalget, så får man lige lidt ekstra for pengene :)
    Og Aussie´s produkter er så gode

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og tingene er jo lidt billigere i forvejen ift matas og lign, så det var slet ikke dårligt at spare noget yderligere. Har også kun hørt godt om Aussie, men aldrig prøvet dem, så nu skulle det være :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...