torsdag den 24. januar 2013

Tip; Kähler Omaggio vase til 148 kr

Jeg har været lun på Kählers Omaggio serie i sort/hvid længe, så da jeg opdagede at Boligmagasinet havde et tilbud med 3 numre af Boligmagasinet og Kählers smukke vase for 148 kr alt inkl. var der ikke langt fra tanke til handling, så det er netop bestilt. Og så får man lidt boliginspiration med oven i. Vasen koster normalt 299 kr., og jeg havde den både på min ønskeseddel til jul og har selv været ved at købe den flere gange, så det var rent helt lige at falde over den til denne pris og jeg endnu ikke have fået købt den :-)
Find tilbuddet her og her

Obs - indlægget er på ingen måde sponsoreret eller lign. jeg er bare meget begrejstret for dette tilbud :-D

1 kommentar:

  1. Henriette25/1/13

    Tak for at dele dette mega gode tilbud!
    Det kan man da næsten ikke sige nej til ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...