tirsdag den 1. januar 2013

Udsalgsshopping @ Miss Selfridge




25. dec kom jeg til at gå lidt amok til Miss Selfridge's udsalg, hvor der var 50-60% at hente i besparelse. og fik hapset disse fine sager. Trøjen er den eneste der ikke er på udsalg, den koster 22£, men med en nus code fik jeg alligevel 10% rabat. Alle herlighederne kostede mig dog kun ca. 750 kr samlet med fri fragt fra England :-D Det næste udsalg jeg regner med at gå amok i er Mango's, og så har jeg fået shoppet lidt forskelligt småtteri her mellem jul og nytår i de fysiske butikker. Så mange fristelser! ;-) 

Har I fået købt noget eller venter i til engang senere i januar? :-)

3 kommentarer:

  1. Det er da også billigt sluppet for så mange fine ting :-) Jeg tror faktisk at jeg har shoppet det udsalg jeg skal, selvom vi kun lige har ramt januar. Jeg har kun shoppet på nettet, magtede ikke alle menneskerne i byen, så nu går jeg og venter på at pakkerne skal dukke op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? :-) Hvor lækkert med en masse pakker, det er også lidt mere overskueligt online. Der er heller ikke mere jeg som sådan mangler, men jeg kan nok ikke undlade at finde lidt mere inden udsalget er forbi. hihi.

      Slet
  2. Super flotte fund. Jeg er helt vild med kjole nr. 4 :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...