fredag den 4. januar 2013

Udsalgsshopping part 2 @ Nelly

Kom til at shoppe lidt på Nelly i går. Faldt tilfældigt over den smukke kjole fra PennyBlack sat ned med 50%, og så røg der lidt lækkert og meget billigt lingeri med fra Nellys eget mærke Wonderland. Bh'en kostede kun 35 kr, det er alligevel sjældent jeg finder bh'er i en str jeg kan passe til den pris. Håber vel at mærke at den så faktisk passer XD og så købte jeg det fine blondesæt til kun 64 kr. Det var for billigt til at lade være og så elsker jeg både farven og blonderne :-)

Med rabatkoden HAPPYXMAS der gælder ved køb over 500 kr og indtil d. 14. januar, fik jeg tilmed 100 kr i rabat på bestillingen. Så jeg kom kun af med 487 kr inkl. fragt i alt :-)

Jeg havde ellers også forelsket mig i denne flotte strik med flot rygudskæring, men jeg havde sat mig et max på 500 kr, jeg måtte bruge på dette udsalg, men det kan være jeg kommer tilbage efter den. hihi.

6 kommentarer:

  1. Tak for tippet om rabatkoden. Jeg har også udset mig nogle ting på Nelly, så måske jeg skulle bestille nu hvor der er lidt ekstra at spare. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Np :-) og ja, det er ekstra fristende med en lille ekstra besparelse :-D

      Slet
  2. Hvor er sættet fint! jeg forstår mig bare slet ikke på deres størrelsesguide hvad det angår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha nej, størrelsesguiden er helt hen i vejret, den undrede jeg mig også over ;-) Jeg er bare gået efter mine normale størrelser :-) Overdelen kan rumme både en stor og en lille barm, det vigtigste er at den sidder til :-) Jeg har satser på en small ved overdelen, det passer jeg i forrest and Bob og calvin Klein der laver bher i samme stil :-)

      Slet
  3. Lækre sager! Det er bestemt også et ret godt udsalg Nelly har gang i. Jeg blev i hvert fald også fristet da jeg var fobi ;-)

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig fine køb :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...