fredag den 1. februar 2013

Boligønsker




Disse ting står højt på min liste over fremtidige køb til boligen. Jeg fik 3 mumikrus i julegave og vil gerne have nogle flere, synes de er skønne og så vækker de barndomsminder, de 2 viste er pt på tilbud til halvpris på sallings onlineshop, det samme er flere af skålene, kunne være man skulle slå til, selv om det egentlig er Mumitroldene og Lille My jeg synes er sjovest. Og så er jeg helt vild med lysestagerne, der både kan bruges til alm. smalle lys eller bloklys. Vita lampen synes jeg er så smuk, elsker at den er kogle formet og kanterne er bløde og runde. Kähler fadet har jeg været forelsket i længe, og det ryger nok på min ønskeliste til min fødselsdag i marts. Slutteligt er jeg ved at udskifte mine sofapuder, valgte at sælge dem jeg havde fra Ferm Living, og vil gerne have nogle der er mere neutrale i farverne, da billedet over min sofa er meget farverigt.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...