torsdag den 28. februar 2013

Designer Forum i København denne weekend

Billedet er fra sidste efterår, fredagen, hvor folk er på vej ind

Puh, jeg har haft travlt. men jeg er endelig færdig med det vigtigste. I denne weekend, fra fredag d. 1. marts til og med søndag d. 3. marts er der Designer Forum i KBH. Jeg glæder mig helt vildt, også til at shoppe selv :-D Hvis jeg går lige så shopamok som jeg plejer, vil jeg poste billeder af mine køb mv., for hver dag på messen, for der er virkelig mulighed for at gøre nogle kup!

Jeg skal altid forbi Stylesnob, Second Female / Just Female, Storm & Marie, Minimum, Gardenia mf. og lure om der er noget der kan friste. Kan se envii også har en stand, mener jeg ikke at de plejer, så der skal jeg da vist også forbi og lure.

Jeg har stand nr. 216 på balkonen, hils endelig hvis i kommer forbi :-D I kan se standoversigten her og brandliste her

Skal i med?

1 kommentar:

  1. Jeg plejer at tage forbi på VIP aftenen, men denne gang har jeg lagt andre planer, så det må blive til efteråret at jeg tager derind.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...