søndag den 17. februar 2013

Dress of the day #81





Billederne er fra forleden, hvor jeg var iført kjole fra Vero Moda, der er ved at være en gammel sag, men stadig er en favorit, specielt om sommeren, da stoffet er så dejlig let og så elsker jeg farven. Støvlerne fra Gardenia har også et par år på bagen, men de er altså så behagelige at gå i, mens cardiganen fra Vero Moda er et udsalgskøb. Det er en helt almindelig sort cardigan, men skulderne er dækket af pailletter, lidt svært at se, men den er simpelthen så fin og bliver brugt flittigt! :-)

Messerne lurer lige om hjørnet, så jeg er rimelig tidspresset pt, med alt for mange igangværende projekter, men jeg glæder mig nu til messerne går i gang!

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den kjole. Den er virkelig flot og den er lige mig :D

    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  2. Du ser fin ud :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...