torsdag den 21. februar 2013

New in; Chinese Laundry Sandals




Modtog mine nye sandaler fra Chinese Laundry i går, og de er bare så flotte, endnu flottere end produktbillederne, så jeg blev positivt overrasket. Endte med at købe de sorte, da jeg synes de er mest anvendelige. Elsker det lidt luksus indianeragtige look de har sammen med slangeskindet. De er faktisk rigtig behagelige at have på. Selve sålen i bunden er af gummi, og det gør at de er lidt blødere at gå i, frem for når sålen fx er af træ.

Størrelserne er godt nok lidt sjove, de har kun halve størrelser og de er store i størrelsen. Jeg er en str 38, og satsede på en 37½, som egentlig passer fint nok, men jeg tror godt jeg kunne have været i en str 36½, uden at den ville blive for kort. Om ikke andet er det jo gratis at returnere og få ombyttet :-)

Nu skal det bare blive sommer, så mine nye sandaler og alle de nye ballerinaer jeg har fået købt henover vinteren kan blive indviet 
:-D




// i samarbejde med spartoo.dk //

2 kommentarer:

  1. De er vildt fine og især til sommer med brune ben :-)

    SvarSlet
  2. De er seriøs fede, nøj !!!
    Sidder stærkt her og overvejer om man skulle ;) Hehe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...