tirsdag den 12. februar 2013

Pæne sandaler



Jeg kigger på sandaler i disse dage, for så føles det lidt som om sommeren er lige om hjørnet. Det kan jo aldrig skade at være i god tid :-D Jeg har i hvert fald fået nok af vinterstøvler og gummistøvler. Kom med varme og lange lyse dage!

Jeg har forelsket mig i disse sandaler fra Chinese Laundry, de er pt. på udsalg med 45%, så prisen er nede i 266,20 kr, alt for fristende!. Jeg er helt vild med slangeskinds mønsteret og pynten foran. Synes de er helt vildt fede! Men nu kommer mit dilemma, jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilken farve jeg skal vælge! Hvad synes i? hvilken farve er fedest?

Jeg havde egentlig besluttet mig for de mørke til højre, men så blev jeg også lun på de andre, synes det giver et frisk twist med den orange farve, men de andre er jo mere anvendelige.




// i samarbejde med spartoo.dk //

6 kommentarer:

  1. Som du også siger, så er de mørke nok mest anvendelige, men det er helt sikkert svært at vælge :) Syntes desværre de ser lidt "hårde" ud i bunden, som om de kommer til at gøre ondt hurtigt :(

    SvarSlet
    Svar
    1. uh det kan godt være de er lidt hårde i bunden ja, men det ville nok heller ikke være de sandaler jeg ville hoppe i hvis jeg skulle gå meget. Men valget faldt på de sorte :-D

      Slet
  2. Uuuh nogle fine sandaler! Lidt indianer-agtige på den gode måde.. :) Må ind og kigge..

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er nemlig lidt indianer agtigt over dem på den gode måde, det var også det jeg faldt for :-D

      Slet
  3. Hvor pudsigt, jeg sad også og kiggede på sandaler her den anden aften. Det er på min liste over køb i år, men tror lige jeg venter lidt endnu. Selvom det helt sikkert var rart at tænke lidt på sol og sommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den sol og sommer må godt snart komme. Jeg plejer altid at være for sent ude med sandalshoppingen, så for en gangs skyld er det rart at være lidt i god tid :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...