lørdag den 16. marts 2013

8 beautiful dresses @ Mint&Berry


1. 299 kr - 2. 449 kr - 3. 329 kr - 4. 299 kr - 5. 369 kr - 6. 369 kr - 7. 449 kr - 8. 449 kr

Måske lidt tosset og sidde og kigge på sommerkjoler med snestorm der vælter ind over DK. Aarhus er i hvert fald dækket af et tykt lag sne, og det fortsætter. Så meget for forår :-/

Men jeg har fået et nyt favorit kjole mærke som hedder Mint&Berry, og de laver nogle sindssygt smukke kjoler med yderst flatterende pasform og til priser der er til at betale. Indtil videre er jeg kun stødt på mærket på Zalando, men de har jo også både gratis fragt & returnering (så man kan sende gratis retur hvis størrelsen ikke passer eller lign) og rabatkoder - win! Der har jo næsten lige været en deal til zalando, hvor jeg købte 2 værdibeviser, det ene blev efter stor udvælgelse indløst til den smukke blå kjole (nr 1), og den fik jeg med posten i torsdags og den er endnu smukkere irl, den står til 299 kr, men det ligner kjole der har kostet mindst det 3-dobbelte, kvaliteten er helt i top, og så er jeg vild med hul detaljen ved brystet. Mit andet værdibevis regner jeg også skal gå til en kjole fra det mærke, og jeg overvejer pt. om det skal blive den grønne. Grøn er ikke lige min farve normalt, ejer intet grønt, og det er kun derfor jeg ikke har klikket den hjem endnu, den fås også i sort og i en smuk nude farve, sidstnævnte er jeg dog for bleg til at kunne bære, og sort er det sikre og typiske valg (har sååååå mange sorte kjoler), men det er jo rart med lidt farve ind i mellem og så synes jeg også at grøn er mega flot til mørkt hår og kombineret med sort. Den har dog tæt løb af kjole nr. 7, er både vild med printet og faconen, der har lidt 50'er / mad men vibes over sig.

Jeg købte i øvrigt den fine blå kjole i en str small, som jeg plejer at købe, den passer, men den er lidt til den lille side, så jeg tror at mærket generelt er lidt til den lille side, så hvis man svinger mellem 2 størrelser ville jeg gå efter den største :-)

Jeg kunne købe dem alle! Der gemmer sig simpelthen så mange smukke kjoler bag det mærke, og pasformen er lige mig, elsker kjoler der fremhæver figuren på bedstevis. Jeg har heldigvis snart fødselsdag, så der ryger helt sikkert et par på ønskesedlen ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jeg er specielt vild med nummer 4, den har lige den perfekte farve og snit til mig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også den kunne være ret fin til dig den kjole ;-) er også helt vild med facon og farve på den :-)

      Slet
  2. Det er altså nogle fine kjoler :)

    SvarSlet
  3. Nr 1, 2, 6 og 7 og alle sammen!! De måtte gerne flytte ind hos mig :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...