tirsdag den 12. marts 2013

Ballerinaer @ Betty London



Well.. i min bog er det officielt ballerinavejr fra 1. marts, så jeg har troligt fundet samlingen frem og pakket mine støvler så småt væk. Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen, ballerinaer er mit favorit fodtøj. Der er så mange variationer, synes ofte man kan "tillade" sig lidt mere med mønster og farver, da det fx ikke fremstår lige så voldsomt med et par pink leopard ballerinaer kontra pink leopard støvler :-D haha. Alligevel har jeg absolut flest sorte ballerinaer, da de jo er mest anvendelige ;-) Jeg har indtil videre tilføjet 3 par til min samling i år, og jeg lurer pt. på et par stykker jeg overvejer at klikke hjem.

Pt. lurer jeg på særligt 2 par fra Betty London. Jeg mangler et par helt almindelige sorte ballerinaer, jeg har kun nogle med en masse bling - dem har jeg så også en del af :D og der synes jeg at parret med sløjfen kunne være et godt bud, da de samtidig også ser utrolig behagelige ud, og den lille hæl på 1 cm er absolut bonus - det er nemlig bedst at have lidt hæl under sine sko, hvis man står meget op, som jeg gør når jeg er på messe :-) De koster 507 kr og er af skind.

Det andet par jeg er faldet for er de sorte, der er dækket af runde og stjerneformede nitter til 616 kr. de fås også i beige som ses på billedet, og den er altså også virkelig lækker.



// i samarbejde med spartoo.dk //

4 kommentarer:

  1. De er fine :)

    SvarSlet
  2. Jeg er ret vild med de lyserøde - de ville være fine her til foråret. Så lad os håbe at det snart bliver rigtigt ballerinavejr. Selvom kalenderen siger marts, synes jeg nu stadig det er pænt koldt.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de er virkelig fine og farven ville være skøn til foråret og sommeren :-) Håber også snart foråret rigtig melder sin ankomst, for det er godt nok blevet koldt igen ja. brr

      Slet
  3. Ih jeg glæder mig også så meget til at jeg kan hoppe i mine ballerinaer.
    Jeg er også blevet rigtig glad for mærket Betty London. Synes at de laver mange rigtig pæne sko :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...