fredag den 15. marts 2013

Bodynordic


Jeg har været så heldig at få lov til at teste disse to produkter fra Bodynordic, den ene er en kropsolie med lidt guld støv i og den anden er en solcreme med solfaktor 30.

Sun Protection Cream
Grundet årstiden og temperaturen i dk, har det været lidt svært rigtigt at gennemteste solcremen, men jeg har prøvet den på min arm, og den er dejlig nem at smøre ud og trænger hurtigt ind i huden og så synes jeg den er god til at fugte huden. Den er parfumefri og så beskytter den både med UVA og UVB stråler. Sidst jeg købte solcreme, var da jeg skulle til Tyrkiet sidste sommer, da købte jeg en med pumpe som man sprøjter på, og det synes jeg bare ikke fungerer i længden da det tager en krig at få smurt kroppen ind, og man vil jo gerne hurtigt ned til poolen eller stranden efter man er hoppet i en bikini, der synes jeg klart at det er et plus at cremen er på tube, så det er hurtigt at få den ønskede mængde ud af flasken. Jeg har en rimelig sart hud når det kommer til solen, så for mig er det også vigtigt at en solcreme har en høj faktor, og så er det jo vigtigt at få beskyttet huden når man opholder sig i solen i længere tid, både for at huden forbliver pæn, da overdreven soldyrkning uden beskyttelse får huden til at ældes hurtigere, kan give pigmentforandringer mv. og selvfølgelig for at beskytte huden bedst muligt mod udvikling af hud- og modermærkekræft :-)

Shimmer Oil
Dernæst fik jeg muligheden for at teste denne kropsolie. Jeg har længe gerne ville have en ny kropsolie, da jeg synes den er hurtigere at smøre ind end en bodylotion, og giver en anden form for fugt til huden end en creme gør. Jeg faldt for denne, da den er med glimmer støv, så udover at fugte huden, så giver den også huden et diskret glimtende look, selv om den kan virke meget glimmer agtig i flasken, så er det meget diskret når det kommer på huden, og glimter kun svagt når det rammes af lyset. Bodylotion gør altid min hud helt vildt fedtet og klistret og er evigheder om at trænge ind. Olier kan også godt have en tendens til at efterladen huden fedtet og klistret, men det synes jeg overhovedet ikke at denne gør. Den bliver helt sikkert en favorit til sommer på de bare ben, arme og på brystet. Den har en god meget mild duft og så efterlader den huden utrolig silkeblød med et strejf af glitter og som den kæmpe fan jeg er af alt der glitrer og glimter, er denne her lige mig!



// Sponsoreret indlæg - produkterne har jeg fået som gave //

3 kommentarer:

  1. Det ser ud til og være nogle gode produkter :)

    Hvis du har lyst skal du være velkommen til og deltage i min konkurrence om et iPad cover fra CoverMe her: http://www.karina-blog.dk/konkurrence-coverme/

    SvarSlet
  2. Anonym13/10/14

    of torque mated to a Hydra - Matic 6T40 6-speed automatic transmission. Fissure didn't shoot down Patrick Hurley, but it's surprising
    commencement, but the ascent of near-professional college sports.
    Encore trim levels progressively add standard equipment with packages available in both front-wheel and all-wheel-drive models:.


    Feel free to surf to my web site The 2014 Buick Encore

    SvarSlet
  3. Anonym21/10/14

    Il n'y a pas de droit de rétractation sur la vente de médicament, compte
    tenu du caractère périssable de ce type du produit et des règles de suivi lors
    de la délivrance de lots.

    My web-site - vente de médicaments sur internet un lancement dans la confusion

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...