fredag den 1. marts 2013

Dagens køb @ Designer Forum


Jeg nåede kun at kigge ved Gardenia og Stylesnob i dag, udover lige hurtig skimten ved enkelte andre. Har set mig lun på 3 par støvler ved Gardenia, men ser lige tiden an, nu bliver det jo ballerinavejr, og jeg har da også brugt ballerinaer de sidste 4 dage - yay for forår! Den første stand jeg skulle ned til var dog Stylesnobs, hvor jeg faldt over disse skønne cika ballerinaer i en glimmer udgave i sort. De havde en del flere cika'er end de plejer, og i forskellige farver. Jeg har dog en del farver efterhånden, så jeg nøjedes med disse.. indtil videre. Skal dog helt sikkert ned og lure igen i morgen. De står normalt i 649 kr, men på Designer Forum koster de 300 kr. Haps!

Vi er lige ankommet på hotellet. eller. vi ankom for en halv times tid siden, og ligesom jeg havde fået tændt laptoppen lød det over højttaleren at hotellet skulle evakueres pga brand :-D så måtte jeg pænt slukke computeren, komme den tilbage i kufferten og tage mine ting med ned i receptionen for at sidde der i 5 min og vente tilbage. Heldigvis falsk alarm.

3 kommentarer:

  1. Godt køb, deres ballerinaer er så fine og virkelig rare at gå i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også storfan af deres ballerinaer. skønne at gå i og så pæne :-)

      Slet
  2. Fine ballerinaer, og perfekte til forårsvejret :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...