fredag den 8. marts 2013

ebay køb




Beklager den manglende blogging. KBH var vild. Lørdag var sindssygt travlt, nåede slet ikke at komme rundt og shoppe før søndag ganske kort, og der var alt udsolgt i min str :-( Så for første gang ever fik jeg kun shoppet 1 eneste ting på en hel messe. Der var ellers så mange lækre ting jeg havde udset mig, men jeg klager ikke, det er jo skønt med en travl messe. Efter en uge med 4-6 timers søvn pr døgn, gik jeg også rimelig hurtig kold om aftenen og mandag havde jeg så været så heldig at få hevet en influenza i land med øm øm hals, så jeg har ligget syg hele ugen, knap så prakisk med et travlt skema. Den er heldigvis i bedring, og i denne weekend står den på Designer Bazaar i Odense. Der er det nemmere at komme lidt rundt at kigge, så jeg håber der bliver tid til det, for jeg nåede jo slet ikke at bruge det max jeg havde sat for kbh :-D

Anyway, jeg ville lige vise disse billeder af lille hund. Fandt dinosaurdragten på ebay, og synes den var så sjov og til ca. 50 kr, kunne jeg ikke lade være. Jeg var flad af grin over Emily da hun kom i den, synes det er hylende morsomt. Jeg må gøre alt ved hende, og hun er vant til at have et dækken eller en trøje på, når det regner eller sner for at hun kan holde sig varm, hun er jo trods alt kun en lille rotte på 2,3 kg. så hun sagde intet til at komme i dragten her. Men den er nu kun købt for billedernes skyld og jeg er flad af grin hver gang jeg ser dem :-D 

2 kommentarer:

  1. Nåååå hvor er hun bare kær!!! Hihi det klæder hende at være dimo - hun vil jo vinde udklædningen til fastelavn :D

    SvarSlet
  2. hehe hvor er det bare en fin dragt, ejjj sådan en må jeg finde til min hund.
    Det er bare lidt svært at finde til større hunde end de helt små :)

    God påske

    /Signe
    www.stylebysigne.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...